Beer-pong

Jag har haft en väldigt bra helg. I fredags hade vi ju som sagt besök av Jossan, Jimmy och Sofia. Vi spelade beer-pong som för övrigt är ett helt okej spel. Fördelen var ju att man inte drack så mycket på en gång då vi var rätt kassa på att träffa plastglasen. Det var rätt underhållande dock då vi skrattade igenom oss nästan hela spelet.

I lördags fick jag ett ryck och drog med älskling till Mio. Och kom hem med min drömsoffa! Som jag har letat efter den. Jag är jättenöjd och vi låg i den hela lördagskvällen. Vi hade filmkväll med massa tända ljus och te.

I går kom min bror förbi och vi bjöd på rostbiff med pommes. Sjukt gott! Han verkade supernöjd också. Vi såg en jättebra film som jag dessvärre inte kommer ihåg namnet på just för tillfället. Till filmsnackset blev det kanelgifflar och lite chips. Tidigare på dagen åkte jag iväg med mami och gymmade i två timmar. Och jäääklar vilken träningsvärk jag har. Det enda stället på kroppen jag inte har träningsvärk i är mina vader. Men det var jätteskönt att jag fick röra på mig och bli av med energi som jag har gått och samlat på mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0