Dagen har gått jäkligt bra och jag har haf...

img_5459 (MMS)

Dagen har gått jäkligt bra och jag har haft en toppendag i repan med ena kollegan. Vi har skrattat mycket och jobbat på väldigt bra. Babe hämtade upp mig i Sätra sedan var det bara dags för att slänga massvis med sopor. Min gamla garderob gjorde vi oss bl.a. av med. Skönt med lite mer space! Nu ska bara fåtöljerna väck sen är det så gott som klart. Lite småpill finns det ju fortfarande kvar och det är lite mer grejer som ska införskaffas. Alltid finns det något jag vill fixa. Och vilken storm det är ute, på tal om något helt annat. Jag tycker dock att det är rätt mysigt. Jag och älskling ligger och myser framför Mannen som talar med hundar. Han är grym den där! Jag har läst hans bok och de tips han kommer med fungerar förvånansvärt bra Ett tips till er hundägare, LÄS HANS BOK!!! Ni kommer lära er extremt mycket och saker ni inte ens tänkt. Om ni inte vill göra det för en egen skull, gör det för hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0