Happy birthday to me!

I dag har det varit full rulle. Vid ett hade vi tvättid och det vara bara att släpa ned arselt och göra det. Sedan har vi städat och plockat undan massa grejer som inte ska ligga framme. Vid halv fem kom svärmor och hennes kille förbi och vi lagade middag tillsammans. Jag fick även två presenter då jag fyller år i morgon. En grymt fin glasskål som skiftar i olika toner av blått. Jättefin!! Fick även en rätt stor plåtburk som ser ut som en tvättmaskin. Jätteroligt! Det är menat att man ska ha tvättmedel i den, väldigt rolig tanke!

Rickard ville ge sin present till mig i dag och det tackar jag inte nej till. Det var en vågtång, säger man så? Jag får jättefina vågiga lockar. Den är från Björn Axén och den äger! Han sa även att jag ska få fler presenter i morgon. Tulle! ♥

Såhär blir lockarna, hur fint?

Nu ska jag masa mig ner i soffan och chilla. Har proppat i mig en bulle för mycket så är lagom seg i skallen. I morgon är det jobb igen och jag längtar. Jag älskar mitt jobb och mina kollegor, BÄSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0