Hardstyle och bärs

Min helg har varit grym! I fredags var jag ute med Jossan. Först käkade vi vid Maren i Södertälje. Åt jordens godaste pizza som jag lätt betalar 90kr för igen. Helt värt det! Vi satt och pratade lite om allt mellan himmel och jord. Rätt skönt faktiskt att lufta sig på det sättet. Efter middagen gick vi till Stanleys för lite billig bärs(eller vin för J's del) och mer skitsnack och till och med lite dans, haha! Det var jätteroligt att träffa nytt folk(det behövs ibland) och umgås med Jossan. Jag har så lätt att prata med henne och skäms inte för något trots att jag ibland borde skämmas, men va fasen!

Lördag morgon vaknade jag lagom bakis och trött. Vad gjorde det? Här skulle vi köra på't igen ba. Runt tre började jag, R, J och S glida ut mot Gustavsberg. Vi åkte ut till en ö som jag just nu inte minns vad den heter. Där var det skogsfest som gällde! Hardstyle, öppen eld, käk, gott sällskap och bira. Hur kunde det bli tråkigt? Vi sov över i tält och tyvärr glömde vi liggunderlagen hemma och jäklar vad stela vi var när vi vaknade upp söndag morgon. Jag hade jättemysigt i mitt och R's femmannatält. Vi hade laddat upp med kuddar, sovsäckar och mitt bästa duntäcke så frös gjorde vi absolut inte. Plus att vi kramade om varandra hela natten så jag var mer än nöjd. Och under hela söndagen mådde jag bajs men det var helt klart värt det. Jag hade sjukt roligt!

I förrigår somnade jag innan tio och i går somnade jag runt TJUGO ÖVER NIO! Kan ni tänka er? Galet. Snacka om att jag är slut som artist. Sov 8½ timme i natt, haha. Trots det är jag trött och seg i skallen. Jag har tänkt att jag ska komma i sängen i lagom tid hela veckan. Kan vara bra för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0