Lush!

Jag är konstant trött och de senaste 3 dagarna har jag sovit minst 8 timmar per natt. Jag är fortfarande helt utmattad. Har det med vädret att göra tror ni? Jag är trött vid nio och somnar innan halv tio. Hua! Undrar hur det blir när hösten och vintern verkligen kommer.

I går fick jag och R besök av Jossan. Jag fick en tidig födelsedagspresent av henne. Fick en presentbox fylld med produkter från Lush. En handkräm som är sjukt bra, ett läppbalsam som smakar super(ja, jag har smakat), en badbomd, en handtvål, en boduscrub som tydligen kan användas som schampo och någon typ av badbomb(den ska tydligen vara lite mer krämig). Allt luktar så jäkla gott så man har lust att antingen smaka på det eller äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0