Streeeess!

Gooood morgon! I morse vaknade jag på det sämsta sättet på länge. Mitt alarm skulle ringa 05:40 men istället ringde det tio minuter senare och det gör mycket på morgonen. På tio minuter hinner jag både sminka mig samtidigt som jag äter frukost. Så det var bara att börja stressa!

Till råga på allt måste vi nu(eller endast jag förhoppningsvis) tvätta bort sminket i diskhon i köket. Vi hade ju som sagt som högst 99% fukt i hela förbaskade badrummet. Så tandborstning och dylikt sker nu i köket i ca fyra veckor framåt, duscha får vi göra några hus bort. Det känns sådär då jag inte riktigt vet vad för typ av människor som har använt sig av denna duschkabin. Jag vill varken ha herpes, vårtor eller beblanda mig med någons sädesvätska. Skämt åsido! Meen jag har bestämt mig för att duscha hemma hos mamma helt enkelt. Det positiva med det hela är att vi får i princip ett helt nytt badrum och det är jag jätteglad över! Så det är bara att hålla ut:) Det finns folk har som det värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0