Strömavbrott

I dag är det äntligen fredag, som jag har längtat. Veckan har som vanligt gått väldigt fort och det är jäkligt skönt. I helgen har vi planerat lite skoj, lite bowling(kanske) och spelkväll hos Rickards mamma. Jag ska också försöka få med R till både IKEA och Hemtex. Fick presentkort när jag fyllde år nämligen. Sånt uppskattad alltid! Love it. Vi får se hur denna dag kommer bli. Början av veckan har varit rätt stressig. För er som missade så hade mobiloperatören Tre strömavbrott hos sin basstation vilket resulterade en rejäl stress. Men det fixade vi alla solklart! Vi fick till och med beröm av VD:n så ett bra jobb gjorde vi minst sagt. Jag såg det som en utmaning och en möjlighet att utvecklats så jag hade rätt roligt och jag gillar när det händer mycket. Smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0