Tidigare i veckan när jag läste Metro som ...

img_1236 (MMS)

Tidigare i veckan när jag läste Metro som jag gör varje dag fick jag nys om ett erbjudande hos Mio. Soffan ovanför för 6900:- Jag bestämde mig redan då att den ska jag ha! Sagt och gjort ligger jag i den soffan nu. Vi åkte till Mio i dag och mötte upp mami och Mats. Mats hyrde släp och hjälpte oss att få hem den då våran pärla saknar dragkrok. Fan vad jag är nöjd med soffan och som jag har letat efter just en sådan. Två liggplatser, en varsin till mig och älskling. Jag är sjukt glad!! I skrivande stund ligger vi i varsin sida av soffan och tittar på Irene Huss med tända ljus. I morgon ska jag träna(ÄNTLIGEN!!), slänga en gammal garderob och annat skräp och vi ska även bjuda storebror på en brakmiddag. Fasen vad jag älskar mitt liv! Och förresten, tack igen mamma och Mats för hjälpen i dag. Ni är bäst! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0