Tröttis

Nu har jag precis gått till kojs. Vi kom hem för inte alls så länge sedan. I kväll har jag haft det jättetrevligt trots att jag inte vann med högst poäng en enda gång. Vi spelade alfapet och både jag, R och R's mamma är lagom uppvärmda tack vare Wordfued. Tacka faen för det. Älskar det spelet! I morgon ska vi(jag) förhoppningsvis spendera lite presentkort på diverse butiker. På kvällen är det först middag hos oss och sedan bowling med storebror. Kommer bli grrrymt! Saknar min bror och även min lilla mamma. Hon har varit på konferens nu i några dagar och jag har då en tendens att sakna henne lite extra när det är längre avstånd än vanlig emellan oss. Nej, nu måste jag avsluta. Ögonen går nästan i kors på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0