Märks det att jag har tråkigt?

Har du:
Någon som förstår dig? - Ja, min mamma
Någon som du saknar? - Ja
Någon som du hatar? - Hatar vill jag inte påstå men ogillar grovt mycket
Vem kramade dig senast? - En tjej på jobbet som heter Elin
Vem pussade dig senast? - Rickard
Vem ringde dig senast? - Pappa
Vem ringde du senast? - 3svar
Vem var hemma hos dig senast? - Antar att R inte räknas. Så då blir det min bror Magnus
Vem var du hemma hos senast? - Mamma
Har du några kärleksproblem? - Det vill jag inte påstå
Har du pratat med någon idag? - Jag pratar med folk varje dag
Har du gråtit idag? - Nej
Har du skrattat idag? - Ja, lite skratt har jag hunnit med och mer ska det bli

Jag:
Är singel? - Nej, och snart firar vi fyra år ♥
Svär ofta? - För ofta
Sjunger i duschen? - Nej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Går inte i skolan och äger inte en pyjamas.
Skrattar åt dina egna skämt? - Det händer
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Absolut

Har du:

Piercingar? - I do
Syskon? - Ja, en storebror samt lillebror och sedan många låtsassyskon
Jobb? - Ja
För många vänner? - Vänner kan man aldrig få för många av
Rymt hemifrån? - Ja
Färgat håret? - Yes, i många olika färger
Bra självförtroende? - Ja
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - Jag är kär
Dumpat någon? - Ja
Gjort något olagligt? - Ja
Somnat i skolan? - Om jag har
Brutit ett ben? - Nej, peppar peppar!
Tappat bort mig i min hemstad? - Nej
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja det med
Smugit ut utan lov? - Det
En hemlighet som ingen annan vet? - I guess not
Sovit en hel dag? - Japp
Somnat gråtande? - Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Ja, i mina vildare år
Blivit generad inför folk? - Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Nej
Ätit musslor? - ALDRIG!
Haft ett förhållande i under en månad? - Förmodligen när jag var liten
Blivit kallad player? - Det hoppas jag inte
Färgat ditt hår svart? - Ja

Vad:
Längtar du till mest just nu? - 4 november
Ska du göra i helgen? - Åka ut till Vindö(om jag minns rätt?) och övernatta/festa
Gjorde du igår? - Ja
Ska du göra i sommar? - Har inte hunnit planera något än
Har du för mobil? - iPhone4
Vad köpte du senast? - Storhandlade mat för hela månaden
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Oj, ingen aning. Bli lite rädd antar jag

Vem/vilka:
Slog du senast? - Long time ago
Fick du sms från senast? - Sofia
Älskar du? - Familj och vänner
Skulle du kunna göra allt för? - Familj och mina riktiga vänner
Var du med senast av det motsatta könet? - Rickard
Kan du lita på mest? - Mamma
Vet mest om dig? - Min barndomsvän Bea
Sov du tillsammans med senast? - Rickard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0