Söndag

I dag blev det storstädning runt lunch och några timmar framöver, men det är som varje söndag så det behöver jag inte skriva något mer ingående stycke om. Rent och snyggt blev det i alla fall, från topp till tå.

Älskling var och spelade paintball med sina bröder, Jimmy och några andra grabs. Från 10 till halv fem, en heldag vill säga. Roligt att han kommer iväg på aktiviteter som inte inkluderar mig. Det behöver vi båda och det är ingen som direkt lider av det.

När han kom hem bar det av till gymmet på en gång. Det blev lite stressigt då dem stänger 18:00 på helger, men lite träning hann vi med. Sprang på löpbandet i ca en 15 minuter för att få upp flåset lite, då jag mest ville fokusera på ben+rumpa och rygg i dag. Jag var lite omotiverad men det gick jättebra ändå. Jag kämpade på tills benen nästan vek sig under mig.

I morgon jobbar jag som vanligt. Har både sett och läst att de flesta är lediga. Men jag klagar inte. Kvällen ska spenderas på Kolingsborg för vi ska se Noisecontrollers och B-front. Fett! Även det blir som lite träning. Vi står ju och dansar i timmar och för det mesta dricker jag vatten för att inte torka ut. Några öl blir det så klart men det är under förkröket. Innan det bär av till Slussen ska vi grilla med Jimmy, Sofia, Daniel och många fler. Hoppashoppas det är fint väder i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0