Fredag och löning, kan det bli bättre?

Jag har verkligen tappat suget för att blogga. Skriver endast om det finns något roligt att skriva om, och då mitt liv ser väldigt lugnt ut för tillfället så resulterar det i få inlägg. Men jag tänkte försöka mig på ett inlägg i dag i alla fall.

I kväll blir det tacos till middag. Som det blir vid varje löning. En önskan från min fina sambo. Och självklart ska han få det! Vid sju är det hockeymatch. SSK möter Malmö. Det kommer nog bli en väldigt intressant match då Malmö består mestadels av gamla SSK-spelare. De bra spelarna. Dock har jag hört att dem har spenderat många tusen på ett bra lag samt träning utan resultat. De ligger under oss i tabellen så det ser någorlunda lovande ut. Men man vet aldrig!

På lördagsmorgonen ska jag upp tidigt och sedan iväg för frisering av mitt skatbo på skallen. Riktigt så illa är det inte men det behövs verkligen klippas lite. Jag ska inte göra något avancerat då jag vill behålla längden så gott det går men lite ska bort. Efter det bär det nog av till Natushistoriska Riksmuseet. Sjukt roligt! Jag har inte varit där sedan skolan. Det ska bli roligt och se om det fortfarande är lika spännande som tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0