Fredag

Nu ligger jag och R och tittar på SSK-Leksand. Vi ligger under med 2-1, det känns sådär. Jag är dock inte förvånad då SSK har blivit jävligt slöa. Leksand ligger även bra till i tabellen så att det skulle vara kämpigt förvånar mig inte.

I dag stannade jag hemma från jobbet då jag redan för tre dagar sedan började känna mig dålig. Gick upp runt fyra i natt för att kissa och snyta mig. Mådde som en påse skit så bestämde mig för att att vara sängliggande i dag. Jag gjorde lite gröt och njöt av Vakna Med The Voice. Fick även i mig en Nutellamacka. Man får om man är sjuk ;)

I morgon är det kalas för min systerson. Lilla gullegose. Han fyller ett år, stora killen! Hans mamma(syster) fyller år på söndag så ska även fira henne. Det blir en väldigt lugn helg då jag fortfarande inte är på topp. Men inte mig emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0