15/1

Hello guys.. Har agerat hemmafru i ett antal timmar nu. Vi har verkligen fått mycket gjort i dag. Jag har till och med stått på mina knän och skrubbat lister, det är fan pluspoäng! Nu är jag lagom fnasig om mina händer. Funderar på att snart hoppa in i duschen för uppfräschning innan middagen ska lagas.

I går var vi hos mamma och åt jättegod middag. Min låtsaspappa fyllde år i fredags och det skulle vi självklart fira. De hade gjort någon italiensk buffé. Parmaskinka, salami, tomat med parmesan på i ugnen, tre olika pastarätter och mycket mer. Som efterrätt fick vi chokladmoussé och kaffe. Och det är ju inte helt okänt att både mamma och låtsaspappa är mästerkockar. Redan vid varmrätten var jag näst intill proppad. Jag hade jättetrevligt och han blev nöjd för presenterna jag, bror och pojkvän hade med oss. Jag hittade ett jättesött kort på en skrynklig liten valp. Passade honom perfekt då han tycker om hundar.

Annars har det inte hänt så mycket. Denna helg har varit väldigt lugn för våran del. Det har dock varit väldigt skönt. Ibland måste man ladda om batterierna för att orka. Det är precis vad vi har gjort.

Det var en sådan fin dukning så jag var tvungen att fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0