Bloody thursday

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva den här dagen. Jag har haft det väldigt trevligt med Malin i receptionen, det är en sak som är säker. Men allt har verkligen gått upp och ned. Mitt huvud har varit någon helt annanstans samtidigt som jag har försökt fokusera på att ge bästa möjliga service, vilket iofs har gått jättebra. Jag har lärt mig att stänga av. Allt känns som en jävla dimma och jag känner mig rätt blödig. Skulle någon säga fel saker skulle det förmodligen sluta med en smäll. Jag känner mig så ofokuserad rent allmänt och vet inte riktigt hur jag ska handskas med det. Många bollar i den förbannade luften. Skönt att den här dagen snart är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0