Det nya året

Jag hade otroligt roligt i går och det var fullt ös! Det bjöds på oxfilé med svamppotatisgratäng med en jättegod sås. Jag var lagom proppad efter att ha ätit i alla fall. Vid tolvslaget gick vi självklart ut för att smälla raketer. Som vanligt stod jag en väldigt bra bit ifrån då jag är livrädd för smällare och raketer. Vet vad sådant skit kan ställa till med. Det var lite problem med att komma hem men vi lyckades tillslut och kom hem runt sexsnåret. Jag lyckades glömma min mobil i bilen så jag fick lagom panik i morse när jag upptäckte att den inte låg på nattduksbordet där den vanligtvis ligger. Men det är åter funnen och jag kan andas ut. Jag vill tacka alla som gjorde min kväll/natt i går. Jag hade superroligt och det var en bra start på det nya året. Jag bjussar på lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0