Do it like a real greek

I dag fick det bli moussaka till middag. En av mina favoriträtter. Därför var det för mig väldigt svårt att inte äta trots att min mage stretar emot minsta lilla tugga jag tar av något ätbart. Dock åt jag väldigt, väldigt lite för att inte ge magen en chock och faen så gott det var. Då moussaka har en tendens att bli lite sladdrig tack vare aubergine så har jag i lite rivna morrötter och då det blir ännu godare. Perfekt tuggmotstånd, haha.


Nu sitter jag och laddar ned första säsongerna av Medium samt Ghost Whisperer. Jag har sett några enstaka avsnitt ur de säsongerna men skulle vilja plöja igenom dem igen. Jag älskar dem serierna! Det går fortare än förväntat så om ca en timme ska jag börja titta på någon av dem. Det går fortare om jag sätter in nätverksladden men då måste jag ut i vardagsrummet och det finns det ingen ork till. Ligger finfint i sängen på värmefilten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0