Dumma mage

I natt har jag sovit max tre timmar för att min mage har strulat, resterande timmar har jag spenderat på toaletten. Mysigt va? Jag har googlat lite på mina sympton och det som stämmer bäst in är magkatarr. Exakt samma smärta i magen bland annat. Jag gick upp när mitt alarm ringde i hopp om att det hade blivit bättre, men icke. Varför inte, liksom?! Jag som hade sett fram emot att jobba i dag. Träffa mina kollegor och bara prata massa strunt. Jag kan inte äta, då blir smärtan dubbelt så värre. Jag förskte trycka i mig en macka, men det kunde jag ju glömma. Det mest frusterande är att jag för övrigt mår bra. Har inte feber(än i alla fall), man kan nämligen få det vid magkatarr, jag känner mig inte alls hängig. Men jag är förjäkla hungrig. Skulle döda för en BigMac nu eller en fet pizza. Ska nog googla lite mer i hopp om att hitta något man kan äta i alla fall, som magen inte stöter bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0