¿

 


I dag har vi varit på kalas hos Steffi som fyller 21 år. Grattis stumpis! Det bjöds på kakor, bullar och såklart hemmagjord gräddtårta med hallon på. Då jag är laktoskänslig avstod jag från tårtan men jag fick höra av min andra halva att den smakade bra. Dagen i sig har varit ganska inaktiv. Vi har inte gjort så mycket och det känns i kroppen. Jag är jättetrött och seg.


Men i kväll ska vi kanske hem till Jimmy och Sofia för att umgås lite. De kanske bjussar på middag så det är ganska skönt att slippa laga middag.


På måndag börjar jag jobba efter exakt två veckors ledighet. Två av dessa dagar skulle jag jobba men så blev inte fallet. Så jag undrar verkligen hur det kommer gå på måndag. Att komma i tid i sängen, att komma upp 05:20 och att orka hålla igång hela dagen. Förhoppningsvis är det inga problem då mina kollegor är mästare på att hålla mitt humör uppe. Men det känns underbart att äntligen få träffa dem!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0