Matkoma

Nu har jag skämt bort min gubbe med en otrolig lyx. Jag ställde mig och lagade kött. För er som inte känner oss måste tycka att det inte är någon big deal. Det har alltid varit så att R har stått för köttet då han, enligt min mening gör det bäst. Men nu tänkte jag låta honom ligga i soffan och ta det lugnt, då han har jobbat hela dagen. Jag dukade även av och fixade all disk.

Nu ligger jag i matkoma medan R spelar PS3. Min planering för dagen vart inte riktigt som jag tänkt mig. Jag fastnade framför datorn under lång tid. Jag hittade en jättebra hemsida med olika tips och tricks för photoshop så jag har för det mesta fixat på datorn.

Denna vecka jobbar jag två dagar, onsdag och torsdag. Jag har lite blandade känslor, inte för att det kommer vara jobbigt. Men jag vänder jättelätt på dygnet och jag märkte redan i går att jag hade svårt att somna. Meeen, det är självförvållat så :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0