Swedish housewife

Gooood morgon, god morgon. Jag har precis fått i mig lite frukost och väntar nu på att klockan ska bli ett. Då är det dags att tvätta och agera lite hemmafru. Det är alltid uppskattat!

Jag har sovit som riktigt konstigt i natt. Jag hade jättesvårt att somna, låg och vred och vände på mig rätt länge. Jag hade extremt ont i nacken så hur jag än låg kunde jag inte slappna av. Till råga på allt har natten bestått av många obehagliga och konstiga drömmar. Men vad gör det? Jag är glad ändå.


Jag tänkte även passa på att träna lite här hemma också. Jag måste göra något åt min nacke! Ska försöka träna rygg och nacke mest, men kommer även få in en och annan situp. Sedan ska jag ta ett långt och varmt bad med en badbomb som är köpt på Lush. Bomben luktar himmelskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0