Lördag

I dag har vi hunnit med rätt mycket. Jag fick mig en rejäl sovmorgon. Älskling vaknar ju nästan alltid tidigare och då brukar han smita ut med Jackie på en morgonpromenad. Vi åt lite frulle i sängen framför tvn. Supermys! Sedan bar det av till webbhallen för att Rickard skulle införskaffa ny dator. Fetaste! Den är riktigt schysst och han verkar supernöjd.

Åkte hem och fixade datorn. Några timmar senare åkte vi och handlade ny byrå till hallen. Den vi hade innan har ju några år på nacken. Inom en snar framtid är jag klar med mitt lilla projekt i hallen + matrummet och kök. Måste bara måla om och så vidare.

Vi gick även en kvällspromis med Jackie i regnet. Trots regn och rusk var det mysigt. Vi har för ett litet tag sedan avnjutit middag som bestod av gulaschsoppa med riven parmesan i och en varsin småbaugette till. Nu ligger jag och avnjuter en 3,5a i soffan. Då alkoholen sabbar träningen så har vi inte druckit på länge. Känner inget behov av att kröka heller. Räcker gott och väl med en enkel 3,5a :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0