Träningsfreak

Vi är nyss hemkomna från gymmet. I dag körde vi uppvärmningen på crosstrainern och jäklar vad det kändes i ben och rumpa. Kommer förmodligen ha en rejäl träningsvärk i morgon trots att jag stretchade extra länge. Jag gjorde missen med att slarva med stretchingen första helgen vi gymmade. Sedan dess har jag varit extra ovig när det kommer till innelåren. Meeen, det ska vi nog ordna! Körde på rejält med armarna i dag, det kändes jätteskönt. Jag har fått lite halvkomplex över mina överarmar. Det är förmodligen bara någon fixidé men det skadar inte att träna upp musklerna ännu mer.

Denna vecka blir en kort vecka då vi var lediga i går. Sjukt skönt enligt min mening. I morgon ska vi ut och springa med storebror. Jag börjar känna av att kondisen blir bättre och bättre. Jag älskar resultat så nu är jag ännu mer peppad! På fredag ska vi nog gymma igen, lördag får bli en vilodag och så kör vi på söndag igen :) Sorry om jag tråkar ut er med träning, men det är typ det enda vi gör nu för tiden. Jag mår så jäkla bra! Sover som en stock och är pigg som en lärka. Jag älskar't!

Bjussar på en bild från i måndags när vi var på Kolingsborg. Självklart körde jag och Sofia med vår krigsmålning med UV-färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0