Tröttis

I dag är jag väldigt slutkörd. Har inte fått i mig någon mat överhuvudtaget i dag då magen har sagt upp sig. Har druckit endast tre koppar te(enligt vårdguidens rekommendationer) och en burkcola bara för att få lite socker i mig. Det var tänkt att vi skulle springa i dag men det kunde jag glömma. Inte bra att springa på tom mage + strålande sol på det. Har känt mig lite vimmelkantig då och då under dagen. Och jag som älskar mat! Jag har fantiserat om all tjockismat ni någonsin kan komma på. Skulle göra allt för att kunna smälla i mig en pizza nu. Köpte lite Proviva för NÅGOT måste jag få i mig innan jag börjar klättra på väggarna.

Nej, nog om min mage och alla problem därtill. Jag, som så många andra längtar som en galning till fredag. Det är löningshelg! På fredagen ska jag och bästa sambon ut och äta. Om magen är återställd vill säga. På lördagen ska jag och mamma ha lite kvalitétstid tillsammans. Jag ska fixa naglar(äntligen har jag fått tummen ut röven) och sen tänkte jag överraska mamma med en sak. Tänker dock inte berätta vad då hon flitigt läser min blogg. Såå, det får ni veta senare.


Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Haha, jag sa ju att du inte skulle äta upp läppglansen! Nu vet du hur det går.

2012-05-22 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0