Från något helt ok till något overkligt

Jag har blivit så lycklig det senaste året. Det må låta klyschigt men jag hade inte förstått tidigare hur en annan människa kan få mig att må så bra. Det är få personer som gjort ett sådant intryck på mig tidigare. 
 
Jag kan faktiskt säga att min pojkvän är den bästa. På alla sätt. Han får mig att må så bra. Det räcker med ett leende och min dag är gjord. Hans leende får mig att smälta, mina knän blir svaga och jag får fjärilar i magen. Fortfarande efter snart ett år tillsammans. Det är något speciellt med honom. Han är inte som alla andra. Han behandlar mig med respekt, han låter mig tala till punkt, han är mogen, han kan resonera som en vuxen karl, han talar om för mig hur vacker jag är, han visar att det är jag som är hans flickvän, han minns saker jag har berättat, han ger mig en sådan bekräftelse så jag känner mig som en gudinna. Listan kan göras lång.
 
Det finns ingen möjlighet för någon att förstå hur jag känner. Jag kan inte förklara hur jag känner. Kan inte sätta ord på min kärlek till honom. Den tar aldrig slut. Jag kan vakna mitt i natten, och sedan njuta av att bara ligga och titta på honom. Det är helt fantastiskt. 
 
Han är den vackraste människan på denna jord. Jag finner inget intresse i att titta på andra killar. Jag märker inte ens när killar tittar på mig eller försöker ragga. Det är inte ens intressant för mig. Jag har hittat min man. 
 
Tanken av att vi har vår framtid tillsammans gör mig ännu mer pirrig i magen. Tänk vad roliga saker vi kan hitta på tillsammans. Tänk vilka fina minnen vi kan skapa tillsammans. 
 
Det jag älskar med honom är att han verkligen bjuder på sig själv. Han är så rolig. Det är få som får mig att skratta så mycket som han gör. Sedan är han genuint omtänksam. Han verkar göra allt för mig och för att jag ska må bra. Han minns saker jag har sagt för länge sedan, allt från en viss grönsak jag inte gillar till något minne jag har berättat. Han bryr sig, han visar att han bryr sig. Något jag inte alls var van med för ett år sedan. 
 
Något jag aldrig kommer att göra är att ta denna karl för givet. Jag kommer alltid uppskatta hans kärlek och det han gör för mig. Jag kommer dessutom visa hur uppskattad han är från min sida. Jag tror oerhört mycket på uppskattning, respekt, kommunikation och tillit. Och det visar sig att han tänker likadant. Hur fantastiskt är inte det? Tack för att du finns baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0